MENU
×
PROFESSIONAL
DOCTORATE

PD-Trajecten

Leisure, Tourism and Hospitality
Anticipation in the context of nature-tourism destination governance - Shaping the future of (New Style) National Park Alde Feanen, collaboratively
Maritiem
Best practices for the design and verification of coastal protection works
Energie & Duurzaamheid
Bevorderen van Groengas invoeding in het gasnetwerk van Nederland, waarbij congestie in het gasnetwerk wordt vermeden.
Leisure, Tourism and Hospitality
Beyond CSRD Compliance: A Key to Unlocking More Value for Hotels, the Environment, and Society
Kunst + Creatief
Breaking Apart Together: Performing speculative design with dying mountains and glaciers
Maritiem
Data Driven Design: Ship Engineering Application D³:SEA
Gezondheid & Welzijn
De Damster aanpak voor Meer Gezonde Jaren in Appingedam
Leren & Professionaliseren
De duurzame meerwaarde van hybride professionals in Brainportregio Eindhoven
Kunst + Creatief
De kunst van de gemedieerde dialoog – De rol van eigenaarschap, technologie en participatie in het faciliteren van dialoog in lokale gemeenschappen
Techniek & Digitalisering
Digital twins ter ondersteuning van de planning & besturing van discrete productieprocessen
Kunst + Creatief
Digitised Practices in the Margins; Reimagining Fashion’s Virtual Interface
Energie & Duurzaamheid
Energie steken in waterstof – versnellen van toepassingen van decentrale waterstof
Kunst + Creatief
Essaying as (Collective) Performative Practice
Leisure, Tourism and Hospitality
Gender barriers; Is the Dutch hospitality industry inhospitable towards its women employees?
Leren & Professionaliseren
Het vergroten van het adaptief vermogen van een ecosysteem
Kunst + Creatief
Increasing parasocial interaction with individuals in ensemble casts of NPCs
Gezondheid & Welzijn
Kennis in meervoud; een wereld te winnen in de gezondheidszorg en het sociale domein
Techniek & Digitalisering
Kennisgedreven beslissen van plaats delict tot rechtszaal
Kunst + Creatief
Learning from ruangrupa & documenta fifteen
Gezondheid & Welzijn
Leefstijlinterventies: van individuele aanpak naar integraal samenwerken
Kunst + Creatief
Lifestyle and Digital Sovereignty. A new media arts approach to collective technological empowerment for holistic care
Gezondheid & Welzijn
Op een innovatieve en duurzame manier bijdragen in de wijk aan participatie, welzijn en eigen regie op positieve gezondheid van thuiswonende senioren
Gezondheid & Welzijn
Op weg naar een betere verbinding
Kunst + Creatief
Performing working
Leren & Professionaliseren
Practoren 2.0: Professionele ontwikkeling en een sterkere beroepsgroep
Techniek & Digitalisering
Publieke waarden bij digitalisering
Leisure, Tourism and Hospitality
Regenerative urban tourism principles and practices as possible pathways for community capacity-building
Kunst + Creatief
Rising Tides, Shifting Imaginaries: Participatory Climate Fiction-Making with Cultural Collections
Leren & Professionaliseren
Samen inclusief onderwijs organiseren
Leren & Professionaliseren
Samen voor de SDG's: Learning communities voor duurzame ontwikkeling in het ecosysteem van hogeschool, onderzoek en werkveld
Energie & Duurzaamheid
Sustainable recycling and end-of-life strategies for composite materials used for the energy transition – a chemical recycling route.
Gezondheid & Welzijn
Switch2Move
Kunst + Creatief
The Game Is Over, The Feelings Continue: Designing for Bleed in Digital Narrative Games
Leisure, Tourism and Hospitality
The Plastic Soup Experience - Influencing litter behavior by a circular solution made of recycled littered plastic
Kunst + Creatief
The Resonance of Vocalising: Performative imaginings of future ecological states of being through collective vocal and listening practices
Kunst + Creatief
Unlearning Photography: Listening to Cyanobacteria
Leisure, Tourism and Hospitality
Utilising urban culture to develop future-proof cities
Leren & Professionaliseren
Versterking van het structureel samen onderzoekend werken in docententeams binnen de scholen van Stichting Carmelcollege
Leren & Professionaliseren
‘Waar leraren MET en VAN elkaar leren, leren leerlingen beter’